keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Pinkkiä metallia

Minä olen metallilakkojen suuri fani. Niissä vain on sitä jotain spesiaalia, mitä kynsilakassani haluaisin olevankin. Tämän suuren fanituksen takia ihan minimalistiset koristelut! Olisi saanut olla ehkä ihan pikkuisen isommat ruusut, mutta nätisti nuo kyllä tuossa toimivat. Tein nämä kynnet eilen ja koko päivän olen lakkaa ihastellut! :D



Pohjalla vaaleanpunaista metallilakkaa, koristeena tarroja.

Rose Radiance

Voitteko kuvitella että tämä ihana täysi pullollinen metalliOrlyä löytyi kirppikseltä <3 Kyllä se vaan on nätti. Yksikin kerros olisi peittänyt ihan täydellisesti, ilman raidoittumista tai mitään. Väriltään tämä on ehkä ihan aavistuksen lilaan päin menevä, todella kylmä. Jos jotain, niin olisin kaivannut ehkä vielä enemmän metallista, jopa peilimäistä pintaa. Sellainen lakka vaaleanpunaisena olisi ihan vaan törkeän hieno!


Käytetyt tarvikkeet:

-Rimmel, 5in1
-Orly, Rose Radiance
-Seche Vite
-tarroja


Uusia lakkoja, molemmat minulle uusia merkkejä noin niinkuin omistusmielessä. Postissa tuli Belegwenin blogista voittamani ihanat lakat, kiitos näistä! (: Kävin myös heti aamusta tarkastamassa Sokoksen 3+1 -päivien tarjonnan. We care iconin kynsilakkoja löytyi laarista 1,90 kappale, joten nappasin kaksi mielenkiintoisinta. Mistähän syystä minulle suorastaan kasaantuu liloja lakkoja? Ei sillä että siinä olisi mitään vikaa, mutta aloitin juuri neljännen kiekon liloille lakoille tänään :D Apua!

4 kommenttia: